FAQ
Sinds enkele maanden doen zich problemen voor bij het verzenden naar gmail adressen, vooral als er in het bericht een link is vermeld. Ook klanten die een browser gebruiken die aan Google is gelinkt, kunnen problemen ondervinden. Wij zoeken naar een oplossing om hiermee om te gaan.
Wij raden je aan om bij ieder contact via gmail het formulier op de website te gebruiken. Je vindt dit bovenaan in de menubalk.
Verzendingen via pakketpost/DHL
Wij raden je aan om bij ieder contact via gmail het formulier op de website te gebruiken. Je vindt dit bovenaan in de menubalk.
Verzendingen via pakketpost/DHL
Wat gebeurt er als ik niet thuis ben als mijn pakket wordt bezorgd?
DHL laat een berichtje achter in de brievenbus. In België wordt uw pakket een tweede keer aangeboden via bPost. Nadien kan u uw pakket afhalen in het postkantoor of een afhaalpunt in uw buurt.
DHL laat een berichtje achter in de brievenbus. In België wordt uw pakket een tweede keer aangeboden via bPost. Nadien kan u uw pakket afhalen in het postkantoor of een afhaalpunt in uw buurt.
In Nederland kan u kiezen voor een tweede aanbieding. Hier wordt bij een tweede leveringspoging uw pakket geleverd door PostNL.
Wanneer kan ik mijn pakket verwachten?
Pakketten worden verzonden op dinsdag en donderdag. Enkele dagen later worden ze bij u thuis aangeboden. U kan dus uw pakket binnen de week bij u thuis verwachten. Indien een artikel niet op voorraad is nemen wij contact met u op, en wordt u op de hoogte gehouden van de voorziene leveringstermijn.
U krijgt van ons bericht als uw pakket is verzonden en verwerkt bij DHL. U kan dan uw pakket binnen 48 uur bij u thuis verwachten.
Wat is het verschil tussen bestellen als klant of als gast?
U kan ervoor kiezen om als gast te bestellen als het gaat om een éénmalige bestelling.
Hierdoor hoeft u geen account aan te maken en gaat het plaatsen van uw bestelling sneller.
Hiermee geeft u wel aan dat u slecht een minimum aantal emails van ons wil ontvangen en dat u niet wil worden opgenomen in ons klantenbestand.
Hou er dus rekening mee dat u op deze manier niet alle updates van uw bestelling en de verzending ervan ontvangt.
Wat is het verschil tussen bestellen als klant of als gast?
U kan ervoor kiezen om als gast te bestellen als het gaat om een éénmalige bestelling.
Hierdoor hoeft u geen account aan te maken en gaat het plaatsen van uw bestelling sneller.
Hiermee geeft u wel aan dat u slecht een minimum aantal emails van ons wil ontvangen en dat u niet wil worden opgenomen in ons klantenbestand.
Hou er dus rekening mee dat u op deze manier niet alle updates van uw bestelling en de verzending ervan ontvangt.
Ook mogen wij u niet vrijwillig opbellen (zonder uw toestemming).
U ontvangt wel de track&trace code van zodra uw pakket is verwerkt en klaar staat voor verzending.
U ontvangt wel de track&trace code van zodra uw pakket is verwerkt en klaar staat voor verzending.
Hoe lang duurt het vooraleer het teveel betaalde bedrag op mijn rekening wordt gestort?
Als je een account hebt, duurt dit gemiddeld 14 dagen.
Heb je besteld als gast, dan kan dit 30 dagen duren.
Hou ook rekening met je bank. Zij kunnen het geld nog enkele dagen vasthouden (vooral bij internationale overschrijvingen).
Heb je betaald via Bancontact of iDEAL? Dan krijg je het bedrag teruggestort via Mollie.
Als je een account hebt, duurt dit gemiddeld 14 dagen.
Heb je besteld als gast, dan kan dit 30 dagen duren.
Hou ook rekening met je bank. Zij kunnen het geld nog enkele dagen vasthouden (vooral bij internationale overschrijvingen).
Heb je betaald via Bancontact of iDEAL? Dan krijg je het bedrag teruggestort via Mollie.
Waarom wordt de gratis verzending niet zichtbaar?
Gratis verzending vanaf een bepaald bedrag/bepaald aantal stuks is enkel van toepassing op de Standaardlevering. Wanneer u deze aanduidt zijn de verzendkosten nog zichtbaar. Pas bij het afronden van uw bestelling worden deze kosten in mindering gebracht.
Waarom krijg ik een link toegestuurd om een beoordeling te plaatsen als ik mijn bestelling nog niet heb ontvangen?
Dit is een automatische dienst die 8 dagen na uw bestelling deze link doorstuurt. Deze beoordeling is zeker geen verplichting.
Als uw bestelling wordt geleverd door een externe firma of als er een vertraging is bij het verzenden/leveren, kan het zijn dat u deze link toegestuurd krijgt voor u uw pakket heeft ontvangen.
Dit is een automatische dienst die 8 dagen na uw bestelling deze link doorstuurt. Deze beoordeling is zeker geen verplichting.
Als uw bestelling wordt geleverd door een externe firma of als er een vertraging is bij het verzenden/leveren, kan het zijn dat u deze link toegestuurd krijgt voor u uw pakket heeft ontvangen.
Als u toch een beoordeling wil plaatsen, kan u hiermee wachten tot u uw bestelling hebt ontvangen. Via uw account kan u ook vrij een beoordeling plaatsen of de vorige wijzigen.
Ikzelf kan geen beoordelingen wijzigen of verwijderen.
Ikzelf kan geen beoordelingen wijzigen of verwijderen.
Consulten en video consulten (video's)
Hoe maak ik een afspraak voor een consult?
Een telefonisch consult of een afspraak bij mij thuis kan je boeken via de online agenda, nadat je je bestelling via de website hebt afgerond: Online Agenda
Je kan eveneens via telefoon of mail een afspraak maken.
Je kan eveneens via telefoon of mail een afspraak maken.
Hoe kan ik je telefonisch bereiken?
Je kan eenmalig bellen naar het nummer 0032/468/118150 en een bericht achterlaten via voicemail. Binnen 48 uur zal je worden gecontacteerd (behalve op zondag).
Opgelet: vanuit Nederland is het landnummer (0032) belangrijk. Vanuit België kan je dit weglaten: 0468/118150
Opgelet: vanuit Nederland is het landnummer (0032) belangrijk. Vanuit België kan je dit weglaten: 0468/118150
Wat kan ik verwachten van een telefonisch consult?
Lees meer over consulten via mijn algemene website: Kracht van Licht
Je kan bij je aanvraag vooraf aangeven of je een persoonlijk energetisch consult wil of een algemene reading/consult rond bepaalde thema's of een situatie/relatie.
Bij een persoonlijk energetisch consult kan je vooraf een recente foto doormailen zodat ik dit vooraf kan voorbereiden. Dit soort consult kan je combineren met een healing op afstand (dit aanvragen kan ook via 'consulten' op de website)
Wat kan ik verwachten van een reading via telefoon of webcam? Worden de kaarten gelegd zoals in de video's via YouTube?
Als je kiest voor een reading aan de hand van de kaarten dan gebruik ik meerdere decks, afhankelijk van jouw vraag. Dit zijn de decks die je al hebt gezien via mijn online video's. Als intuïtief reader laat ik uiteraard ook mijn gevoel spreken bij het interpreteren van de kaarten.
Hoe gebeurt een telefonisch consult?
Op het afgesproken tijdstip kan je me mobiel bellen of via Whatsapp: 0032/486/873567
Heb je liever een webcam consult? Geef dit dan aan bij het maken van je afspraak. Je krijgt dan vooraf van mij een linkje naar het programma Zoom. Als je dit nog niet eerder hebt gebruikt, wordt je gevraagd eerst een klein bestandje te downloaden. Zorg dat je webcam en microfoon degelijk werken. Op het afgesproken tijdstip kan je via deze link inloggen.
Ik heb bij mijn bestelling mijn gmail adres opgegeven. Zal ik mijn bestelling/video goed ontvangen?
Als je een video consult hebt aangevraagd via gmail/google, krijg je van ons eerst een mailtje met de melding 'Link verzonden'. Pas als wij zien dat je de link hebt aangeklikt, wordt de status veranderd naar 'Bestelling verzonden'.
Wij zijn momenteel bezig met alle video's opnieuw te verzenden die eerder niet zijn aangekomen door dit probleem.
Krijg je de melding dat je link is verzonden maar heb je niets ontvangen? Neem dan telefonisch contact op: 0032/468118150
Ook berichten via het contactformulier komen steeds aan.
Wij raden aan om bij ieder contact dit formulier te gebruiken. Je vindt het bovenaan de website in de menubalk.
Ik heb de link naar mijn reading nog niet ontvangen. Wat kan ik doen?
Indien je werkt via een browser/email/virusbescherming van Google is de kans groot dat de email met link wordt tegengehouden.
Kies daarom bij je bestelling voor verzending via Whatsapp. Check hierbij je instellingen en zet media/links/documenten ontvangen aan.
Stuur ons een berichtje via whatsapp: 0032/468/118150
Ik heb bij mijn bestelling mijn gmail adres opgegeven. Zal ik mijn bestelling/video goed ontvangen?
Als je een video consult hebt aangevraagd via gmail/google, krijg je van ons eerst een mailtje met de melding 'Link verzonden'. Pas als wij zien dat je de link hebt aangeklikt, wordt de status veranderd naar 'Bestelling verzonden'.
Wij zijn momenteel bezig met alle video's opnieuw te verzenden die eerder niet zijn aangekomen door dit probleem.
Krijg je de melding dat je link is verzonden maar heb je niets ontvangen? Neem dan telefonisch contact op: 0032/468118150
Ook berichten via het contactformulier komen steeds aan.
Wij raden aan om bij ieder contact dit formulier te gebruiken. Je vindt het bovenaan de website in de menubalk.
Ik heb de link naar mijn reading nog niet ontvangen. Wat kan ik doen?
Indien je werkt via een browser/email/virusbescherming van Google is de kans groot dat de email met link wordt tegengehouden.
Kies daarom bij je bestelling voor verzending via Whatsapp. Check hierbij je instellingen en zet media/links/documenten ontvangen aan.
Stuur ons een berichtje via whatsapp: 0032/468/118150
Waarom krijg ik een link toegestuurd om een beoordeling te plaatsen als ik mijn reading nog niet heb ontvangen?
Dit is een automatische dienst die 8 dagen na je bestelling deze link doorstuurt. Deze beoordeling is zeker geen verplichting. Als je hebt gekozen voor een video consult, kan het zijn dat je deze link toegestuurd krijgt voor je de link naar je reading hebt ontvangen. Als je toch een beoordeling wil plaatsen, kan je hiermee wachten tot je je reading hebt ontvangen. Via je account kan je ook vrij een beoordeling plaatsen of de vorige wijzigen.
Ikzelf kan geen beoordelingen wijzigen of verwijderen.
Hoe komt het dat ik bericht heb gekregen dat mijn bestelling is verzonden en dat ik de link naar mijn video reading nog niet heb ontvangen?
Tussen het verzenden van het automatische bericht en de email met de link naar je reading (of de download link) kan een verwerkingstijd zitten van 10 tot 30 minuten. Je krijgt dus steeds de link vlak na de bevestiging van verzending.
Kan ik nog vragen stellen na ontvangst van mijn video reading?
Indien je een heel specifieke vraag hebt kan je kiezen voor de korte video reading 'concrete vraag' in mijn online aanbod. Indien je liever een gesprek aangaat of dieper wil ingaan op een specifieke situatie kan je kiezen voor een telefonisch consult of een afspraak bij mij thuis.
Wat is de wachttijd na het bestellen van een video reading?
Een korte reading (15-20 minuten) kan u verwachten binnen 5 werkdagen
Een langere reading (30-60 minuten) kan u verwachten binnen 3 weken
Een uitgebreide reading (+60 minuten) heeft een huidige wachttijd van 4 weken
Gelieve onze nieuwsbrief te lezen voor updates omtrent wachttijden en eventuele vertragingen!Een langere reading (30-60 minuten) kan u verwachten binnen 3 weken
Een uitgebreide reading (+60 minuten) heeft een huidige wachttijd van 4 weken
Hoe komt het dat ik mijn video reading later ontvang dan de datum vermeld in de link?
De datum die vermeld wordt bij je reading is de datum van opname. Na de opname wordt deze verwerkt en in de upload geplaatst. Afhankelijk van de snelheid van het internet en het aantal aanvragen duurt deze verwerking 1 tot 3 werkdagen. Van zodra de upload is voltooid wordt de link naar je reading via ons administratieprogramma naar je toegestuurd.
De wachttermijn is voorbij en ik heb mijn reading nog niet ontvangen. Wat nu?
- Check eerst even of je al je gegevens hebt meegegeven in je bestelling (namen, geboortedatum,...). Misschien heb ik je al proberen contacteren maar is me dat niet gelukt (fout mailadres en/of telefoonnummer)
- Bij betaling via bankoverschrijving kan de verwerking enkele dagen langer duren.
Is toch alles in orde? Dan is de opname van jouw video reeds gebeurd en is de upload gaande. Hoe snel dit gaat is afhankelijk van de snelheid van het internet. Wacht dus nog enkele dagen, vooral als je je reading hebt aangevraagd in een weekend (van vrijdagavond tot zondagavond).
Heb je 5 werkdagen na het verstrijken van de wachttijd je link nog niet ontvangen, neem dan even contact op via email: info@leniconsulting.be of via het contactformulier bovenaan deze website.
Wat is uploaden en waarom kan ik dit proces niet volgen?
Na opname wordt jouw video overgezet van mijn camera naar computer. Van mijn computer wordt de video op het internet gezet (bv. naar de website van YouTube). Dit laatste noemt men uploaden en kan, afhankelijk van de grootte van het bestand en de snelheid van het internet enkele uren tot enkele dagen duren.
Pas als je video via internet te bekijken is ontvang je de link naar de video.
Wie kan mijn video bekijken?
Iedereen die de link naar je YouTube video heeft kan deze bekijken. In principe zijn dat enkel jij en ik, aangezien ik je link rechtstreeks doormail en deze niet openbaar wordt geplaatst. Tenzij je zelf beslist om deze link door te geven aan iemand of deze online te plaatsen.
Bij de download versie wordt je video via WeTransfer overgeplaatst naar jouw computer. Al wie toegang heeft tot jouw computer kan je video bekijken.
Kan ik mijn video delen met anderen?
Jij zelf beslist of en met wie je je video deelt. Weet wel dat je video enkel en alleen voor jou is bedoeld, als inzicht, vanuit jouw eigen energie. Bij anderen kan dit totaal anders binnenkomen bv. omdat zij nog niet klaar zijn voor deze inzichten of informatie.